19 Mart 2010 Cuma

badem fındık


bugün bende bir tuhaflık var.hiçbir yere ait değilim.

aslında ait olmak istediğim bir yer de yok.ama en basitinden birşeyler olsun istiyorum

hollywood filmi olabilir mesela.böyle en basitinden ve klasiğinden.

burda olmak istemiyorum orası kesin.

burası derken akyaka değil,en sevdiğim yer akyaka.başka bir ülkede yaşamak istiyorum bir süreliğine.aslında çok basit gibi görünen birşey ama bana çok uzak geliyor nedense.hep son anda iptal oldu bu girişimim.bu yüzden sinir yapıp pasaport bile almadım.kesinleşene kadar da almayı düşünmüyorum.

havalar çok güzel ya.güneş ne kadar önemli birşey.hayattaki herşeyimizi ona göre ayarlıyoruz.

kıyafetlerimizi mevsimlere göre seçiyoruz,güneş biraz az gelsin hemen buluşmalarımız iptal oluyor,canımız sıkılıyor.güneşe göre uyuyoruz,kalkıyoruz.tam batarken uyursak kabus görüyoruz.onunla güzelleşiyoruz,denize onun sayesinde girebiliyoruz.çok uzaklaşırsa felaketlere uğruyoruz,çok yakınlaşırsa kavruluyoruz.güneş bizi ısıtmaya başlayınca,bahar gelince aşık oluyoruz.kışa doğru sevgilimizden ayrılıyoruz.sayesinde şapka takıyoruz,gözlük takıyoruz.çok maruz kalırsak kanser,az görürsek kemik erimesi yapıyor,iliklerimize kadar etkiliyor yani.

güneş hayatımızdaki en önemli şeylerden birisi.

en azından benim için öyle.

güneşlenirken bile kalori yakıyormuşuz ve de.

şimdi de güneşin hatrına pazar günü yat gezisi yapılsa da ben de gitsem diyorum.mart ayında da yat gezisine gidersem kendimle ilgili bir çeşit rekor kırmış olacağım.


hayattaki en önemli şey bu mu senin için diyenlere,hayattaki en önemli şey hiçbirşeyin önemli olmadığını bilmektir diyorum.gereğinden fazla ciddiye almamak gerek.bunu ancak akyaka gibi bir yerde amaçsız yaşayarak anlayabiliyorum.istanbulda hiç böyle olamıyorum.milyonlarca şeyi önemsemek zorundayım.üstelik bunların çoğu da karşılıksız.biraz da insanlar beni düşünsün artık diyecek boyuta geliyorum.

oysa burada hiçkimse,hiçbirşey hayatımda etkili değil.belki fişten çarpan elektrik kadar etkilidir.

burada güneş var,burada sadece ben varım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder