2 Mart 2010 Salı

robert gelse yaramı sarar


herkes mi gezer ben hariç
evet herkes gezer.
üstelik hepsi de yurtdışında geziyor.ben neden hala ülke sınırından çıkamamış bir insanım
anlayamıyorum.karma bir cevap versen iyi olur.
karma cevabını tokat olarak verdiğinden çok da üzerine gitmemek lazım.
sıkıntılar basıyor beni ziyadesiyle.
bugün akşam yeşilçay eşliğinde incelediğim vogue turkiye bile beni yeterince heyecanlandıramadı
vasat olmasının yanı sıra boğazıma kadar imaj ve moda içerisindeyim,artık midem bulanıyor yarım saatten fazla kıyafetle ilgilenince.
ne kadar çok şeyi aynı anda düşünmek gerekiyor.trend tarz stil ikon imaj kelimeleri çizgifilmlerde düşen saftiriklerin başında dönen yıldızlar gibi dönüyor kafamda.
hayır işi becerebiliteyi geçtim,ben artık benimle ilgilenilsin istiyorum.
sürekli kendimi 2.plana atıyorum ve sonra kendim için ne yaparsam yapayım mutlu olamıyorum.kendi kendime güceniyorum yani.zamanında ilgilenecektin diyorum kadın kaprisi yapıyorum içimde.kaprisimi bile kendime yapıyorum.
aslında herşey çok basit.bir hafta güneşlensem denize girsem mis gibi olurum.
basit olan herşey gibi uzak.
işle ilgili sms atıp heyecanla cevap bekleme kafası da yaşadım bugün.yıllar sonra mesaj sesi heyecanı.aşktan değil işten.
bütün kadınların bütün moda çekimlerinin aynı olmasından çok sıkıldım.yine modaya geldim işte dönüp dolaşıp.
bir iron man im olsa başka şey istemem tamam.

1 yorum:

  1. söyleyeceklerim bu yazınla ilgili değil ama buradan ulaşmanın iyi olacağını düşündüm :)bu sen ya da siz olayı çok kafamı karıştırıyor ama sen daha samimi sanki. neyse, twitter da yazılarından birinde Elif hocayla ilgili bir link verdiğini gördüm. kendisi şuanda benim hocam ve ona senden bahsettim. çok teşekkürlerini iletti, yeni bir kitabı çıkacak bu ayın sonlarında. sana hediye etmek ve kendisini aramanı istediğini belirtti.

    YanıtlaSil