26 Nisan 2011 Salı

sarılalım sıkı sıkı


bazen içi civciv dolu bir küvete girmek istiyorum
aralarında uyuyamam tabi ki
zaten tüyleri de ağzıma burnuma girer
bir süre aralarında yatsam yeter
onlar kıpırdanıp ayaklarıyla üstümde gezerken veya uyuma sesleri çıkarıp en sıcak cinsine yapışırken yatayım işte aralarında
kısa bir süre kokuları içimi bayıp tüyleri alerjimi coşturana kadar

yüzüme dokunulmasından hiç hoşlanmayan ama yüzümle oynanmasına bayılan bir insanım
bu ikisi bir arada nasıl anlaşabiliyorlar pek bir fikrim yok
kaşımla mesela saatlerce oynansa hiç sesimi çıkarmam ama birisi mesela çeneme dokunsa havalı bir kung-fu hareketiyle elini kırasım gelir
elimle oynamaya mahkum ettiğim insan sayısı teşkilat kurup isyan edecek kadar çok
saçımla oynamaktan kolu felç olanlar nöroloji servisine gitseler ücretsiz tedavi edilirler
sırtımı bir kez kaşıma gafletinde bulunanlar ömür boyu g tipi ceza evine mahkum bırakılırlar

eğer bir civciv olsaydım en çok tişörtün içine yakadan sokulup göbekten çıkma anını severdim. sıcak kavanozun da mayoru ben olurdum.

1 yorum:

  1. Civcivlerin sıcaklığı,sevimliliği ve uyumaya hazır olduklarında çıkarttıkları minik melodiler sarılmanın en güzel hallerinden

    YanıtlaSil